_prens_prenses_annesi Doğum yaptıktan sonra tekrar hamile kalanlar nasıl zorluk oldu sezeryan sonra 5 aylık kızım var bugün hamile olduğumu öğrendim..3.cocugum olacak bu arada sezeryam da nasıl bir zorluğu var beni aydinlatirmisinz
Melissa_20 _prens_prenses_annesi canim adet oluyirmuydun ?birde anne sutumu veriyorsun?tani senin sorunun cvbo digil ama bende sezaryanim 6aylik bizim bicirik henuz adet olmadimda ben
Adamelis12 _prens_prenses_annesi bende burda bekleyeyim 🙄 10 aylık kızım var 18 haftalık hamileyim bende 🙄
Fuseya _prens_prenses_annesi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim. Pek kızınızı nasıl doğurdunuz normal mi sezeryan mı.
_minik_anne_ Canım bu postları okudukca ağlama isteği uyanıypr bende 10 gündür geciktim bu gün test yapıcam hayırlısı olsun senin için benim kardeşlerimle aramda 2 şer yaş var ikisi de arkadasım gibi yani çok güzel çocuk için senin için biraz zor olabilir
_prens_prenses_annesi _minik_anne_ _minik_anne_ sağol canım allah razı olsun benim de 4 gün gecikmişti bugün test yaptım supriz oldu istiyorduk ama bu kadar çabuk değil herşeyin hayırlısı senin içinde sen yaptin mi test sonuç ne
_prens_prenses_annesi Melissa_20 canım ben adet oldum 3 aylıkken başladım mama veriyorum şuan 2 ay emzirdim sadece sonrası da böyle oldu ilk çocuğum la kızımın arasında 5 yas var şimdi kızım 5 aylık bugün hamile olduğu mu öğrendim
meltemustafaras Melissa_20 Oğlum 5 aylık bende olmadım daha bende bu düşüncedeyim emmek istemiyo sütüm kesildi kesilcek günde 2 kez zar zor emiyo emzirdiğimiz için adet olmuyoruz heralde
Melissa_20 Nesizade doktorum 6aydan sonra 9aydan sonra ola bilirsin desi henuz bekliyorum ama iwde bazen adet olmadan gebelik oluwurmu diye duwuniyorum
Selen21 Melissa_20 olur canim hamile olup adet duzenli adet olanlar bile var adetken hamile kalanlar var
Melissa_20 MotherQueen oylemi?bana adet olmuyorsan korkma gebe kalmasin dediler tabi cok bilenler soykedi doktor deyil😀
MotherQueen Melissa_20 ahh çok yakınım 1.5 aylık bebeği varken hamile kaldı süt korur demişler çocukların arasında 10 ay var 🤦🏻♀️
Ediseymenatay Melissa_20 heh işte o sütun korur efsanesi. 😂😅 Prolaktin dediğimiz süt hormonu hamile kalmayı biraz zorlaştırıyor fakat tamamen engellemiyor emzirdiğin sürece de bu hormon vücutta salgılanıyor
Melissa_20 MotherQueen biz korunuyirduk ama cok bilenler spylediki,korkma hamile kalmazsin bizde korunmadik yaa herkes bir wey soyleyib insani wawirtiyor
Fuseya MotherQueen peki ilki sezeryan mıymış. Sezeryan da arada 3 yıl olmalı diyor doktorlar. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Benimde sezeryan bende tedbir alıyorum ama takdir Allahtan.
Nesizade Melissa_20 yok canım süt koruyor lafına güvenme dedi bana doktor bende daha olmadım 6 aylık bebeğim var korunuyoruz ama korkuyorum da bazen
Melissa_20 Nesizade evet ya biz 6aydir korunuyirduk cok bilenler sayesinde korunma dedim evet ya insan korkuyir biriyle tam bawa cikayim sonra
Melissa_20 Ediseymenatay bende pralaktin hormonu yuksekdi hep ilac iciyordum dogumdan sonemra bide hamilelikde dayandirmiwdik ama her ihtimalkorunayim sonra kaliriz oyle olsa tabi bir wey yapamam ama kindim karantiliyim
Melissa_20 _prens_prenses_annesi ha evet dokturuna soyledinmi kendi koruman lazim dikiwlerini AllAh yardimcin olsun sagsalim dogulsun ben normal dogum yaosaydum isterdim erken olsun ikisi birlikde buyur ama sezeryan birazda yardim gerekiyor