ilahiyatci_Mom Merhaba 2 aylık bebiş anneleri nasıl gidiyor bu ayınız bebekleriniz ne durumda , kaç kilo , kaç cm olarak ilerliyorlar ve uyku düzeniniz nasıl . Bu ayın kolay geçmesi için tavsiyeleriniz var mı ?☺️
Ebruaydn ilahiyatci_Mom boz tam iki alıyız dün 2 aylık aşımızı olduk ☺ bir günümüz bir günümüze uymuyor bugün çok uyudu yarın hiç uyumuyor gündüzleri geceleri çok şükür saat 8 gibi gece uykusuna yatıyor gece 3 kez kalkıyor bazen 4 Emziriyorum yatırıyorum tekrar uykusu bölunmuyir 🤲🤲 onun diisnde bizim ikinma sorunumuz var surwkli ikiniyoruz 😔 6 kilyouz boyumuzda 60 cm olduk ☺☺☺
cagla24 ilahiyatci_Mom 2 ay 8 günlük oğlum, 2.ay kontrolünde 5570 gram 59 cm idi bu aralar düzen falan kalmadı ama genelde gündüzleri 1.5-2 saatte bir geceleri de 2.5-3 saatte bir emiyor uyku süresi de biraz kısaldı
bburcu ilahiyatci_Mom akşamları ağlama krizler sürüyor bu aralar susturana kadar ben ağlamaya başlıyorum 🙄 küçük doğduk biz kilomuz 4500 anca olmuştur daha kontrole 10 gün var 🥰
ilahiyatci_Mom Ebruaydn ne güzel uykusu maşAllah benmki onikide yatıyor gece artık üç kez de uyanıyor altıdan sonra yarım saat yatıp gün boyu uyumak istemiyor 😑
Asyanesrin Ebruaydn bizim 2 aylık aşımız pzt günü korkuyorum sizin nasıl geçti önlem alınması gereken bir durum var mı yardımcı olursanız sevinirim
Ebruaydn ilahiyatci_Mom çok şükür ama bazen öyle bir oluyor gece gözlerini öyle bir açıyor ki sanki hiç uykusu yok gibi o zaman bir saat uğraşıyorum 😔 inşallah sizinkid3 düzene girer 🤲🤲
Tazecikannee5 Mesu merhaba. Burun tıkanıklığı için otribebeyi öneririm. Onu kullanamam dersen bebekler için özel kulak çubuğuyla da temizleyebilirsin. Çok bastırmadan, acitmadan çevirerek sümüğü kolayca alabilirsin. 2 aylık bebeklerde burun temizliği çok önemli ağızdan nefes alamadıkları için tek burundan nefes alırlar günde en az 3 defa emzirmeden önce temizlemek gerekir.
ilahiyatci_Mom Mesu biz okyanus suyuyla temizliyoruz canım eczaneden özel alıyosun zaten internette videoları var izleyip yapabilirsin
Mirac_momm Mesu serum fizyolojik al ve pomba al damlayı damlat bı kaç dk sonra çek günde damlayı 3 4 kere kullan ama pompayı her zaman kullanma
mrstucii06 Tazecikannee5 benim doktorum emzirmeye engel nefes almaya engel bi durum olmadığında günde 1 kere temizlememi önerdi burundaki bi yer varmis adını unuttum zarar görüyormuş
ilahiyatci_Mom cagla24 bu aralar benm oğlan da uyumuyor emmiyor sanki dünya başına yıkılmıs gibi hep aglıyor
cagla24 ilahiyatci_Mom atak haftası olabilir mi? bizimde öyleydi yeni bitti şimdi normale dönüyoruz yavaş yavaş ama o iki hafta ne çektiğimi bir ben biliyorum kıyametler koptu
ilahiyatci_Mom bburcu biz atak haftasındayız muhtemelen sizinkide öyledir gececek inşLalah bende bazen dayanamayıp aglıyorum böyle böyle büyüyecekler ☺️
bburcu ilahiyatci_Mom eşimde panik atak hastası karşılıklı ağlayacağız artık 😅 sağlıklı olsunlar da şükür geçecek hepsi 🌸
Etna 8 gün var benimde 5500 kilo 69 cm boy bebeğim büyük doğdu ona rağmen öyle uyku konusunda gece uyuyunca uyanmıyor üç dört saatte bir besleniyor gece gündüz de her saat beslenmek istiyor düzenimiz çok yok acikcasi
Tugbalinaslan Bizimki 2,5 aylık oldu tam 5,500 kilosu 58 cm boyu var . 2. Ay aşısı yapıldı kolik bir bebek hala gazdan çok çekiyoruz :(
ilahiyatci_Mom cagla24 hedapladö bitmesine iki gün varmıs oturdum gün sayıyorum umut fakirin ekmeğidr☹️
Ayaz2 cagla24 selam benim oglum 3.300gm 50cm dogdu suanda 2bucuk aylik 5.400gm suandabenim sorunum fomula sutunu icmemesi biberonu 2yudum cekip aglayarak birakiyor uyku sorunumuz yok cok sukur huzurlu gulec ama mama saatlerimiz iskenceye donustu mamadandir dedim basta aptamil pre kullaniyordum acaba mamami begenmedi gibi dusunceler sardi degirtirdim nestlenin beba supreme pre aldim cok iyi icti bir kutusu bitti ama gene reddetmeye basladi varmi fikri onerisi olan kafayi yiyecegim