FundaMehmet38 Bebeğim şuan 14 günlük göbek kordonu düşmedi ve zıbınına leke geçiyor bide göbek bağı ikiye ayrılmış yani içerde parça kalmış gibi ne yapmam lazım başına gelen varsa bi bilgi paylaşırmısınız
Merve-miray FundaMehmet38 Bizimde öyle oluyordu. 12 günlükken düştü göbeği. Sağlık ocağına goturun doktorunuz hematan ile bi krem daha veriyor. Biz sürdüğümüz halde akinti geliyordu doktor geri yakı yapmıştı. Profilime girin orda kızımın göbeğini göreceksiniz
Misterious FundaMehmet38 doktora götürmeniz gerekir k vitamini eksikliği olabilir ya da başka bir vitamin göbek bağının yakılması gerekebilir