pogcayanakannesi tek ilacı zaman, sadece zaman. Biz de ilk üç-dört ay böyleydik. 2 saat susmadan ağlayabiliyordu, kızarıp morararak. Kolik bebek çok zor. Kundak, salıntı, beyaz gürültü, masaj, gaz damlası (bitkisel olmayan) bir nebze rahatlatır. Ancak hiçbiri çözüm değil. Dönmeye başladığında gaz problemi tamamen bitecek, etrafı daha çok anladığında ve daha çok ilişki kurduğunda nedensiz ağlamalar azalacak. Benim en güzel çözümüm wrap sling almak olmuştu, en kriz anlarında dahi bir tek onda susuyordu. Kolik sadece gaz meselesi değil, bazı bebekler dış dünyaya kolay alışamıyor, ten teması çok daha önemli oluyor böyle durumlarda. Slingle önüme sarıp yemeğimi, temizliğimi yapardım, o orada sakinleşir uyurdu, çok kötüyse rahatlatıcı müzik açar onunla dans ederdim, hafif salıntıyla hoplatırdım. Ben en çok bunun faydasını gördüm. Sadece bunun ilk aylara özgü olduğunu, biteceğini düşünün. Sabır ve zaman en önemli ilaç. Şu an ihtiyacı olan tek şey sizsiniz.