Kızlar merhaba oglum 2ay 17günlük nerdeyse 15günlük oldugundan beri gündüz uyku uyumuyor emerken gözlerini kapatıyor uyuyor yatagına yatırınca uyanıyor cogunda da aglıyor uyanırken en fazla 1saat uyumustur bazı günler onun dısında hep 10-15dk 20dk 30dk bazen ise hic uyumuyor emerken gözünü kapatıyor gazını cıkarırken uyanıyor bi daha uyumuyor artık bir kac gündür aksam 6-7gibi artık uyumak icin aglıyor ama emmeden uyumuyor kendi kendine illa ki emerek uykuya geciyor artık gündüzleri uyumak istedigi icin emzirmekten sütüm cok azalıyor ne yapmam lazım acaba niye böyle yapıyor🤷🏼♀️😔😔😔