reyhantugra oğlum 5 aylık ve anne sütü alamadığı için doktor ek gıdaya başlamamı söyledi ilk olarak kaşık maması önerdi ama ilk seferde ne kadar vermem gerekiyo bilmiyorum kullanan arkadaşlar varsa bilgi verebilir mi ?
YasemiNYagmur1 reyhantugra ben veriyorum hero babynin üzerinde yazanı yaptım ama çok geldi bitiremedi ben 130 Cc suya 2.5 yemek kaşığı atıyorum
YasemiNYagmur1 reyhantugra 2 kez veriyorum bi sabah 10 11 gibi bide akşam 4 5 gibi mama saatlerinde mama yerine kaşık mama veriyorum