Arafinannesi Eliiiif o zaman böyle agresif davranırsa uyku saatine kadar belki veririm çünkü oda yoruldu teşekkür ederim..
TalentedMom Arafinannesi aman sakın biberon emzik falan vermeyin ben 4 aylıkken emzik verdim memeyi reddetti
Prenses_annesi22 Arafinannesi 2 yeterlı cnm huysuzlugu norml hftaya da bzm var asımız allh yrdmcmx olsn
Arafinannesi Bireylulmeselesi02 bana doktor ateşi olursa 4 ila 6 saatte bir verebilirsin dedi ama bende katılmıyorum saat aralığı çok az oluyor öyle..
TalentedMom Arafinannesi sonradan yapıyor dikkat et serim ben biraz geç anladım meme reddi yaptığını tabi her bebekte etkisi farklıdır
Bireylulmeselesi02 Arafinannesi doğrudur niyeyse aklımda öyle kalmış benimde hatta geçen gün ateşlendi 8 saatte bir verdim
Vera1810 Arafinannesi iyi aksamlar 4 saat arayla dr dediği miktarda verebilirsiniz. Calpol ve parol aynı etken maddeleri aynı surup bu arada bır arkadas yazmıs ikisinide aynı içerikli parasetamol. Hem ağrı kesici hem ateş düşürücü. Gecmıs olsun inşallah