Janss evet çok hafif grip gibi oldu heryer mikrop diye hastaneye değil sağlık ocağına goturdum cigerine baktı falan ciğerinde birşey yok korkma dedi gönderdi.
Yani ateşlenme bile olmadı hiç emdiği için galiba atlattı diye düşünüyorum
Ama o gece Ağlarken oksurdu oksururken yığıldı kaldı kucagimiza😢😢