Muradiye Arkadaşlar oğlum 3 ayına giricek 14 ünde çok salyamız var nedeni ne olabilir elleri devamlı ağzında elinden gelse iki elini birden agzına sokacak birde hırslanıyor ki görün
gzmemr Muradiye diş çıkarma belirtisiymiş doktorumuz öyle demişti ☺️ama bu erken çıkacagı anlamına gelmiyormuş
findikannesi Muradiye benim oğlum da 13 Kasım da 3 ayı bitecek ayni dediğiniz gibi merak etmeyin bütün bebekler ayni ☺️
gzmemr 3 ay 20 günlük benim bebeğim de canım aynı durum bendede var endişelenme yani ... hatta bazen damagını acıtıp aglıyorda iki eli agzında dudak kenarları kıpkırmızı ☺️
Muradiye gzmemr hep 6 aylıkken diş cıkarmaya başlıyor derler ya o yüzden şaşırdım ama diş çıkartacak gibi 🙂