BuseBuglemKerem oğlum 21 aylik ,kızım 7 ay 1 günluk 😂 oglumun sütunün icine koyup veriyordum ama 3 gündür koymuyorum, süt biberondan icerken yanina tabaga 4-5tane cicibebe koyuyorum,öyle yiyor. Kızım da mamayi sade icmiyor. Bende mamanin icine tat versin diye 1 2tane koyuyorum. Öyle az da olsa iciyor ama pek iştahlibi bebek degil kızım. Ek gidaya da başlayamadik, irsey yemiyor.mamayi da cok cok az iciyor o kadar.