Deletedmom9 Malzemede nişasta yazıyor bir kaç kez evde vardı yaptım ama şuan kalmamış, nişasta koymadan yada yerine alternatif ne koyabilirim? Yada başka tarifi olan?
Aley_ Deletedmom9 nişasta koymadan da yapabilirsiniz.https://www.nefisyemektarifleri.com/kremasiz-nisastasiz-magnolia/ Burda var, burda kremada koymamış ama isterseniz ekleyebilirsiniz.
Deletedmom9 HappyArasMom Hem nişasta hem un diyor yani nişasta yerine ölçüsüne göre un koyacağım değil mi?
HappyArasMom Yoğun bi kıvam istersen unu biraz fazla katabilirsin , içine vanilya vs giriyordur büyük ihtimal tadı güzel olur
Deletedmom9 HappyArasMom Evet vanilya da var tamam ben az az koyarak kıvamına bakarım. Çok teşekkür ederim.
Gonya_42 Deletedmom9 ay hiç yapmamıştım şimdi baktım çok güzel gorunyor senin sayende yapacam tesekkur ederim ☺️😄😍
HappyArasMom Deletedmom9 sonradan bırakırsan topaklanır , bir kaşık nişastaysa iki kaşık un bırak ,kaynamaya yakın vanilya ve tereyağı (margarin)
civcivoz Deletedmom9 burada cevap bekleyeceginize içinde nişasta olmayan bir tarif bulabilirsiniz “seri şekilde” magnolianın envai çeşit tarifi var internet denen ortamda