Nuraykacar Kızlar korona olduk bebegimde oldu boyle olup da atlataniniz varmı bebegim cok halsiz huysuz hic durmuyor 😢
Zekimurendebizigorecekmi Nuraykacar Arkadaşlarım ailecek covitti bebekleri de daha 1 aylık bile değildi . Çok şükür sıkıntı yaşamadan atlattılar . Ateşi falan çok yükselirse dr nuza danışarak fitil yada calpol tarzı bişey kullanabilirsiniz . Birde bol bol emzirin
Synmannesi Nuraykacar canım benim bebeğim de beş ay 24 günlükken yakalandı korkma ateşi çıkarsa fitil verılıp banyo yaptır az az sık sık besle üç güne geçti benim kızımın ki çok huysuzdu ilk iki gün çok ağladı Allaha şükür şu an çok iyi altı aylık olduk
BRM Nuraykacar hiç korkma kuzum bizim 20 gün oldu bebeğim 5 ay 29 günlük 2 gün huzursuz oldu 3 gün gecti ılık suda yıka sık sık emzir aç bırakma ateşini kontrol et calpol verdim ben 6 saate 1
Yfk Biz şuan 10. Günümüzdeyiz karantina in bebeğim 6 aylık sürekli maskeli emzirdim yanında maskeli durdum yani atesi çıkmadığı sürece yapabileceğiniz pek bisey yok maalesef benim çok agrim oldu ins sizin olmaz kolay atlatirsinjz
Nuraykacar Yfk malesef benim de ağır geciyor maskeli emziriyorum maakeyle geziyorum cok huysuz hep agliyor göz altlari sisti kıpkırmızı oldu ateşi yok cok şükür
Nuraykacar Synmannesi herseye ağlıyor halsiz gozleri kızarık surekli ellerini götürüp kaşıyor elleriyle kindak yaptım onuda hic sevmiyor durmuyor
Alyamom1 Nuraykacar ya eşim pozitif cıktı bende cok korkuyorum acaba bize de bulaştı mı diye kızım 3 aylık daha
Nuraykacar Alyamom1 canım benim bebegimin gozleri kızarmıştı atesi cikti doktora götürdüm ona oyle test yaptilar inşallah bulaşmamıştır