Ada_Deniz Kmsal78 yok canım sen bence mamajoo al eğer elinde avent varsa küçük boy olanından al biberonu tek delik olandan yenidoğan dersen verirler onlar tavsiyem 2 delikliye geçme çok hızlı akışlı o
Ada_Deniz Kmsal78 canım stres yapma sık sık emzir yine de gelir sütün inş birde bestlak damla solgarın b12 vitamini var emziren anneler için onlar sayesinde arttı sütüm canım istersen incele bir genelde herkes memnun
cihangirinannesii Benim oğlum 2 aylık daha önce plastik kullanıyordum hava kaçırdığı için çok gaz yapıyordu bir haftadır Chicco’nun cam biberonu’nu kullanıyorum çok şükür bi sorun kalmadı
cihangirinannesii Benimde sütüm gelmiyor hemde ilk günden beri oğlumu emziremiyorum mama ile besliyorum diye vicdan azabı çekiyorum ama yapacak birşey yok