Mehmeteylul iki_prens_annesi_ ben gece yazmıştım bizimki 2 Nisan aslında mart bebeği olacaktı ama 41. Haftayı tamamladı paşam☺️
iki_prens_annesi_ Mehmeteylul yaa oylemi bizimki de 38+1 de dunyaya gekdi normakde 14unde dogmasi gerekiyodu 🌸