gulyasahin Nrsl Ben 6cı ayda oldum.Emziren anneler 1 seneye kadar görmeye biliyorlar endişelenecek bir durum yok))
Purple13 Nrsl ben 7. Ayımda oldum 8. Ay düzenli geldi. 9 10 olmadım sonra yine düzenli geldi. Yaşımıza yeni girdik😂
iki_prens_annesi_ Nrsl emzirirdigin surece normalmis olmamak ben 42inci gunde olmustum ama 1 yila kadar olmayanlari duydum
Eyllebr Nrsl ya birsey sorucam normal doğum yaptım kanamam durdu ama sarı akıntı başladı basına böyle gelen oldumu hiç