Tam bir minik ergen oldu odaya bile almıyor anne dittt ( git ) diyor 😪 su delisi resmen her dakika suyla her tarafı ıslatmak istiyor 🥺 yemek saatinde yemeği görünce ööööğğğ yapıyor 😥 gece 626263 kere kalkıp sebepsiz ağlıyor gün içinde zaten sürekli ağlıyor onu hiç saymıyorum bile 😪 saat başı dolabına gidip anneeğğğ bu diyip milyon kere elbise değiştiriyor 😣 daha yeni aldım karsima ömür yapma böyle kızım sen çok uslu akıllı bir bebeksin ağlama sebepsiz diyip öptüm anneee susss diyip yine ağladı 🥺 babasıyla iletişimi muhteşem 🧿 ama artık onuda tınlamıyor. Valla ne yapacağız bilmiyorum. Varmı başına gelen siz neler yaşıyorsunuz bana akıl verin özellikle beslenme saatlerinde çok felaket zorlanıyorum 😪