[silindi] merhaba ben bebeğime mama vermiyorum ancak, 2. Ay kontrolünde doktoruna sütümğn yetmediğini hissettiğimi söyledim, oda bir öğün de emzirmediğim zaman 60 cd vermemi söyledi. 2 aylık bebeğe bu ölçüyü verdiğine göre muhtemelen sizinki fazla. Ki mama kutusunun arkadındada tenidoğan 1 aya kadar öğün ölçüsünün 30 cd yazdığını hatırlıyorum🤷♀️ Bu durumda fazla diye düşünüyorum