Kızım 23 aylık diş çıkartıyor ve 1 haftadır yemek yemiyor kafayı yemek üzereyim bağırmak kızmak istemiyorum ama istemeden oluyo pişman oluyorum ama artık gerçekten kendimi iyi hissetmiyorum çok yıprandım sadece pürüzsüz çorba içiyor bütün gün aç duruyor cildircam ya var mı bu durumda olan bu aylarda. Bu durum normal mi bir tek benim kız mı böyle