Artemis0 hiç birşey yapamdık. Doktoru normal gaz yapabilir dedi ama sonra kanlı kaka ve ishal başladı. 8-9 kez kaka yapar oldu günde. Kabus gibiydi. İkinci dozu yaptırmadım. Çok pişman oldum ilk dozu yaptırdığıma da. Popoda geçmeeyen pişik egzama mukuslu kaka vardı daha 20
günlüktü. Doktoruna söyledim ama kan görene kadar diyet yapma dedi. Rota için keşke beni daha önce uyarmış olsaydı. Size de geçmiş olsun. Zorlu bir süreç kolaylıklar diliyorum.