SuHan benim bebeğim de kafasını hep sağa döndürüyordu. Şöyle yukardan bi fotoğrafını çekemezdim, hep yan profil 😊 tabi o zamanlar boynunda bir sorun mu var diye düşünüp üzülmüştüm. Doktora sorduğumda, bebeklerin o dönemde kendilerine bir taraf seçtiğini ve başlarını o yöne çevirdiklerini, bunun geçici bir durum olduğunu öğrendim. Eğer bir sorun varsa şöyle anlarmışsınız; kafasını diğer yöne çevirin yavaşça. Dönüyorsa sıkıntı yok ama dönmüyorsa sıkıntı var demekmiş.
Şimdi 3 ay 10 günlük. Ne zaman normale döndü hatırlamıyorum bile ama şimdi sağ sol düz her yönde oluyor gün içinde.