Elfidam ilk cocugum oldugu icin bebegimi 2.5aya kadar hep annem uyuttu annemin kucaginda kafasini koltuk altina sokarak uyuyordu🤷♀️Neyse ki bi ara memede uyumaya alisti nasil olduysa 4aya kadar memede uyuyan kizima bi haller oldu tekrardan eski stil uyumaya basladi ve bende asla o sekilde dahi uyumuyor ama annemde uyuyor İnanilmaz zorlaniyorum cildirmaya az kaldi Ne yapicam nereden baslicam bilmiyorum bu aliskanligindan nasil vazgecirebilirim ? Boyle olupta Baska uyutma sekline alistirabilen var mi?
[silindi] Elfidam Valla iyi birşey değil biliyorum ama ben ayakta sallıyorum. O da aşırı uyku sıkıştırınca ağlayınca. Onun dışında yatağında uyutuyorum.