Sevgili anneler, ablamın bebeği 7 aylık doğdu, asıl doğum tarihi 15 aralıktı. Şu an 1 haftalık olacaktı ama aceleci minnoş 2 aylık oldu bile. Gaz 3 aydan sonra azalmaya başlıyor derler ya, kaç aylık olduğunu doğduğu zamandan itibaren mi, yoksa asıl doğması gereken zamandan itibaren mi hesaplamak gerekiyor? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum🌺