Bebeğim 3 ay 23 günlük doğduğundan beri kac tane almama ragmen emzik tutmadı atti öğürüyordu ama bu aralar bas parmağını öyle bir emiyor ki iki elini ayni anda emmeye calisiyor emzik tutabilirmiş diyorum ama denemelerim oldu yine ama başarılı değil bu aydan sonra emzik tutan var mıdır