Seliz22 Sevgili anneler bebeğim 33 günlük çok huzursuz hiç uyumayan bir bebek kucaktan indiği anda açıyor uykusunu.Ama bizim asıl sorunumuz emerken memeyle kavga ediyor tutup tutup bırakıyor kıpkırmızı oluyor kendini geri atıyor.Birkaç kez öyle olduğunda emerken öksürmeye başladı tıkandı nefes alamadı o kadar korktum ki şimdi ne zaman enzirsem diken üstündeyim var mı ayni sorun nu yaşayan çözüme ulaşan?🤷🏽♀️😞
Aysekck Seliz22 süt akışı fazla olduğu zaman baş edemiyor çok küçük daha. bende aynı sorunu yaşadığımda bir tek o esnada makas yapıyordum sonra sonra alıştı sütün gelişine deneyin isterseniz siz de
Ciceciburnundaanne Seliz22 tabiki oluyor sut dolu oldugu zman genelde sabahlari oluyor hemen kaldirip yuz ustu yapip sirtna hafif vuruyorum yukari dogru elimle masaj yapiyorum geciyir
HtcBelis Seliz22 Bizde de aynısı oluyordu canım çünkü sütüm tazyikli geliyordu fışkırır tarzda. Geriye yaslanarak emzirince faydasını görmüştüm ben 👍🏻