ceylin33 bende sezeryanlıyım 3 ay olucak doğum yapalı cırtlı korse önerdi doktorum aldım babyjem markası. Belimden rahatsızlığım için fizik tedavi doktoruna gittim uzun süreli takma kas erimesi yapıyor dedi. Bende gün içinde aklıma geldikçe takıyorım ama bende bel ağrısı yapıyor ara ara 1 saat falan takıyorım mesela. Henüz yeni yeni kullanıyorum bişey diyemem ama yamuna kancalı korse baya iyiye benziyor bence onuda araştır