Rimelaskina Kızım 2 buçuk aylık idrar enfeksiyonu çıktı bunun için 1 hafta antibiyotik kullandık kızlar bugün tekrar idrar tahlili ve kültürü alındı ama enfeksiyon azalacağı yere yine çıkmış. Ne yapabilirim geçmesi için aranız da yaşayanlar oldu mu
Melekmom Rimelaskina benimde bizimde ikibuçuk aylıkken vardı simdi geçmiş suprax kullandık temizliğine cok dikkat ettim bide yıkarken kesinlikle genital bölgesine sabun getirme canim
emreaysel Rimelaskina geçmiş olsun bazen annede olan enfeksiyonlar bebeğe de geçiyor. O yüzden sordum. Sizde bir problem yoksa temizliğine dikkat etmelisiniz özellikle genital bölgesine dışkı gelmemeli ve kirli bezler uzun süre bekletilmemeli.. kız çocuğu olduğu için genital bölgesinin pH ‘ı oldukça hızlı değişime uğrayabilir
Rimelaskina Melekmom Aaa ben her yerine sürüyordum ya bide her bezden sonra sadece poposuna mı sürmek lazımmış canım
Melekmom Rimelaskina kuzum bende her bezinden sonra suruyorum poposunave bacak arasına çok az da bikini bölgesine ama iç tarafına gelmemesine ve odasının temizligine dikkat et altını temizlerken yukarıdan aşağıya doğru sil