[silindi] bizimki de 2 ay 11 günlük kızım gece yanımda uyur uykusu bölünmesin diye 😃😃kendim de öyle daha rahatım djdjdjdj bazen 3 saati buluyor ben nolur nolmaz kendim ağzına verip emiyor zaten geri uykuya dalıyor öyle normalde de olsa 2 saati geçirmem zaten ama kaç dakkka emiyor sizi bizimki 10dakka bilemediniz 15🥰