Elam34 Zumreee salliyordum 5 aylık olana kadar baktim olmicak ilerde sıkıntı biraktirdim uyku egitimi verdim simdi besigine koyup pis pis aciyorum mizmizlansa da uyuyo cok aglarsa meme veriyorum
Canevlatlarim95 Seymabaysan aynn sorma benimkyde ayak istemiyo bı yere gittiğimde burnumdan getiriyor 🤦
Drindniz Hiç sallamadım annem alıştırmıştı unutturdum bebekken emerek uyuyordu uyku eğitimi verdim kara zorla
Derinmevzu20 Drindniz kendiniz mi verdiniz eğitimi ? Bende denemek istedim ilk saatlerini düzene sokayım dedim ama atak haftalarına denk geldik sanırım 4 aylık
Derinmevzu20 Emerek uyuyor, daha hiç sallamadım. Emerek uyuması ayağımda sallamaktan daha iyi geliyor annem her ne kadar tersini söylesede 🤔
Evrim5 Derinmevzu20 ikisi de birbirinden beter. eğer bebeğiniz 4 aylık olduysa sağlığı iyiyse mutlaka uyku eğitimi verin yani yatağında sallanmadan uyumasını öğretin ona. Ben çok pişmanım nasıl başlarsanız öyle gidiyor ve sallanarak veya memede uyursa her uyandığında aynı koşulları istiyor. Gece saat başı uyanıyoruz gündüz en uzun uykumuz yarım saat… Sonrası çok geç olur 4aydan sonra mutlaka yatağına alıştırın tavsiyem.
Mircet 0110-ftm benim bebeğim 4 aylık battaniyesini çekiştirmeyi çok seviyor ama korkuyorum boğulcak ağzına sokmaya çalışıyor sürekli sizinki kaç aylık
Kanginnn Ben yan bı sekılde yastıksız koyuyorum nerde yatıracaksam yanına gecıp hafız sekılde vurup sırtına pıs piş dıyerek uyutuyorum
mom073 Kanginnn Bende aynı şekilde uyutuyorum direk uyuyo yavrucağım ama ayakta da salladığım oluyor 😅
Deletedmom5284 ben sallamıyorum babasıyla uyuyorlar yanına koyunca uyuyor, ben uyuttuğumda da koluma yatırıyorum biraz zor oluyor beni pek sevemedi 😬😬
Alpyas Deletedmom5284 ay bende eşim işe gittikten sonra yanımda yatırıyorym kolumda yüzü bana dönük şekilde gözlerimin içine bakıyo elini yüzüme koyuyo tabi ben dayanamayıp sevmeye başlayınca uyku falan kalmıyo çocukta 😂
Drindniz Derinmevzu20 kendim verdim Canım çok zor oldu 6. Ayda denedim olmadı 8. Aydadenedim olmadı 10. Ayda oldu bizim uyku eğitimcilere para da verdim olmadı kendim çözdüm bi bebeği en iyi annesi anlar çok zorlu oldu çok ağladı yürek mürek kalmadı ama mecburdum ataklarda bizim de bozuluyor uykumuz hala diş meselesi var şimdide 1 de kalkıyor 5e kadar uyumuyor 🤪🤦🏻♀️
dilara1 Bende yatağına yatırıyorum öpüp birde fön makinesi sesi açıyorum 5 10 dk ağlıyor sonra uyuyor. Ama ilk buna alıştırmaya çalıştığımızda tam 2 saat ağlamıştı sonra 1.5 saate düştü gitgide azaldı
Ata0905 Zumreee ayakta hiç saklamadim. Denedim ama bebeğim hiç sevmedi. Hamağı çok seviyoruz orda uyuyor oğlum. 11 aylık 💙 ama artık hamaga da çok istekli yatmıyor.
OncedenGurme Zumreee emziğini ağzına aldığı an uyuşturucu almış gibi uyuyor 🙈🙈 atak haftalarında zaman zaman uyku gerilemesi yaşıyoruz. Bi keresinde yetti artık boşuna inat ettim ayağımda sallamıcam diye isyan edip ayağıma alıyorum ama alışmadığı için uyumuyor 😅
birboncukannesiiii Zumreee kafasını okşuyorum uyuyo. buna istemsizce eşim alıştırdı. Doğurduktan sonra emzirme faln bitince hep eşim uyutup gaz alıyodu. O da öyle uyutmuş. Şimdi yanyana yatıp kafasını okşuyorum maksimum 4dk 😂 ayakta sallanmaktan nefret ediyo. Ama gece hafif hafif beşiğini salladığımda hoşuna gidiyo
Minikimmm Zumreee uyku arkasina sarilarak kendi kendi uykuya daliyor ama su iki gun zorlaniyor dalmakta hafif ayatka saaliyorum