Prensesimm2507 Fuathulya canım bebeğin hiç üşüttümü biz 15 gün önce gitmiştik üst solunum yolunu üşütmüş çokaz dedi doktor antibiyotik verdi ama kullanmadım keyfi yerinde sadece balgamlı kusuyor