Benim oğluşum şu an diş çıkarma döneminde ve uykularımız berbat halde. Ben mi yanlış yapıyorum anlamıyorum :(
sabaha karşı yedide sekizde uyuyo, öğlen dörtte uyanıyor, (tabi kesintisiz bi uyku değil sık sık uyanıp meme istiyo ve memeyi emdiği an uykuya devam ediyo)
şimdi dörtte uyandıya iki saat sonra mutlaka uyumak istiyo, yani onu max iki saat tutabiliyorum ilk uykusundan uyandığında,
yani akşam 6da bi daha uyuyo sekize kadar, bunda da max üç saat uyanık kalıp 11 gibi uyuyo gece ve yine bi buçuk iki saat uyuyup gece bir gibi kalkıyo, sonra sabahlar olmasın ( bazen uyandıktan bi iki saat sonra çok kısa bi uyku daha yapıyo)🤦🏼♀️
Kısaca durum şöyleki bebeğim ortalama iki saatte bir gündüz uykusuna yatıyo ve bu günde dört defaya kadar çıkabiliyor.
çook kötüyüm son bi aydır böyle bi uyku döngüsündeyiz ve ben bittim artık :(
Napmam lazım bana bi akıl verin kızlar lütfen, gündüz onu uyutmamak için ne gibi şeyler yapmalıyım, onu nasıl oyalamalıyım beynim durdu artık zombi gibi geziyorum evde🤦🏼♀️ gece artık yorgunluktan tansiyonum düşmeye başladı bayılmaktan korkuyorum son günlerde:( bana yardımcı olun lütfen 😓