Serpilturgay duaelvin cocuklugumdan beri geçiremedigim hastalık mı desem illet mi desem 😓 her duydugumu yaptım yapıyorum gecmiyor 😥
duaelvin Yldzm nasıldı sizin egzamanız kepek gibi miydi benimki öyle kabuk bağlıyor ve ben sürekli yoluyorum 🤦🏽♀️ İnşallah iyi gelir bana da
Newmommy Yldzm merhaba tam hangisini kullanıyorsunuz acaba eşimde de aynı sorun var ve geçmedi bir türlü
Yldzm Benim çocukluktan beri gecmeyen bir sorunumdu aynen oyleydi ama bu sampuan derdime derman oldu Allah a şükür bir deneyin internette de satılıyor eczanede de
duaelvin Yldzm az önce baktım canım Vichy dercos kepeğe karşı etkili olan mı yanlış almıyorum bi de pahalı baya 😂 ay inşallah yarar çok teşekkür ederim çok
Yldzm duaelvin evet o baya zam geldi ben de alirken üzülüyorum ama eczanedeki bütün sampuanlari denedim hemen hemen bunun yerini hiçbir şey tutmuyor 😧
duaelvin Yldzm teşekkür ederim haklısın ben de sürekli yeni şampuan demiyorum işe yaramadıktan sonra ucuz olsa ne inşallah faydasını görürüz
Yldzm Newmommy vichy dercos yeşil etiketli olan 390 ml yağlı saç ve kuru saç için iki çeşit siz karar veriyorsunuz saç tipinize göre bir deneyin ben 5 6 yildir kullanıyorum çok memnunum
Yldzm duaelvin evet haklısın bir de bana 3 aya yakın gidiyor hemen bitecek bir ambalaji yok inşallah siz de faydasini görürsünüz