DilanG Mlkmhrrm Biz de bugun yaptırdık kucağımda uyukluyor sonra uykuya dalıyor bugünü böyle bitirecez galiba bu şekilde
Mlkmhrrm DilanG evet öyle gözüküyor benimki normal kucakta da uyumuyor ya memede ya da omzumun üzerinde duracak inşallah ilk geceyi hiç bir sıkıntı çıkmadan atlatırız
Duru_MM Duru_MM biseye dikkat ett bebegin ay- ay buyudukce kalpol ilacini bi tık fzla vermen gerek her seferinde
Mlkmhrrm Melisasey devam ederse bende vericem galiba gözlerinden öyle bir yaş geliyor ki mahvoldu miniğim zorla uyudu
prensinveannesininguncesi Melisasey biz bugün ikinci ay aşısı olduk. Toplam dört tane aşı olduk. hafif ateşi var ona da doktorumuz normal dedi. Eğer ateşi 37.5 geçerse calpol ver dedi .
Eternalove Melisasey bende bugün yaptırdım merak ediyorum kaç saat ateş çıkma riski var şu an 6 saat oldu bir şey yok ama kaç saat kontrol etmem gerekiyor
Mrvmuaz Melisasey ben 2 hafta oldu yaptirali, ilk gun sadece dediginiz gibi aglayip uyudu. Ne atesi oldu ne de ilac vermek zorunda kalmadik.
birboncukannesiiii Melisasey dr um bana 38i görmeden calpol verme dedi. 2gün sürebilir yattığı odayı olduğundan biraz serin tut dedi. odamız 24 falandır normalde. 22de tuttum. Hiç ateş vs olmadı.
ArasMom_34 Melisasey bir çay kaşığı calpol 6 saatte 1 canım tedbir amaçlı 1 saatte 1 ateşini ölçmüştüm aşı günü
Eta21 Melisasey bizim hemşirede gelmeden önce yıkayın çünkü üç gün bebeği yıkamamanız lazım dedi. Bir de gelmeden önce calpol verin dddi
Hirosannesi Melisasey benim kızıma da bu sabah yaptırdım iki bacağından birde kolundan vurdu hemşire 😤 çok ağladı yavrum😔😔
Melisasey KuzeyBaturunAnnesi 2. Ayda da yapılabilirmiş. 3. Ayda biz hazırlıklı değikdik para açısından doktor 3. Ayda yapabilirz sorun yok dedi 3 ayda olucak inşallah
Melisasey KuzeyBaturunAnnesi eczaneden alınıyor ama bizim hastanede veriyor ücreti alıp rotavirüs 310 tl menenjiti unuttum