Hilal481 Kızlar bebeğim 4 aylık bugünden beri fark ediyorum sallarken karnından su sesi geliyor aynı pet şişeye şu koyunca çalkalanır ya o sesten cok endişe ediyorum kötü bişeymi acaba
bebisimbenm Hilal481 aynen yaa bende fark ettim bizde 4 aylığız ama normal bence neticede süt içiyorlar sadece.. ben bile cok su içince karnımdan su sesleri duyuyorum saga sola dönünce😁
Aysegulisaa54 Hilal481 3 aylık benım oğlumunda gelıyo ben hep sıvı tüketiyorlar diye düşünmüştüm kötü bişey gelmedi aklıma öyle dimi
Hilal481 bebisimbenmohh biraz rahatladım bi sıkıntı var sandım bi de ilk çocuğum hiç bişey bilmeyince küçük şeyler bile endişelendiriyor beni teşekkür ederim