Merhaba guzel anneler dogum yapali 4ay 20 gun oldu bitkin argin yorgun kendime bile bakmaya zamanim bile olmuyodu kas biyik almis basini gidiyodu arkadasim aradi kuaöfere gidiyoruz randevu aldim ikimize dusunun oda yeni dogum yapmis 2 haftalik bebesi dedim manyakmisin bebeleri napcaz babalarina birakicaz dedi ve beni aldi götürdü kuaföre Allahim saclari kestim boyadim fönledim kaslar alindi biyik alindi aynada kendimi taniyamadim meger ne kadar cok ihtiyacim varmis kendime geldim enerji geldi bana bir mutluluktan annemi ariyorum görüntülü kizkardeslerimi halimi göstermek icin hepsi cok guzel olmus cok yakismis dedikce bendeki havalari görmeniz lazim iyiki gitmisim bence biz annelerde hakediyoruz biraz degisimi size tavsiyem kendinizede zaman ayirin cunku insanin piskolojisi gidiyo simdi diceksiniz bu koronada ne kuaförü ben aylarca evden cikmadim esim ise gider gelir okadarda dikkat ettik ama yinede yakalandik koronaya ve evde gecirdik hepimiz taktim maskemi eldivenimi gittim