Iyi günler kızlar 🤗 fikrinize ihtiyacım var smdi kızım 14 aylik oldu 3 gün önce şu 2 haftadır uyku duzenimiz düzelmişti takı geçen perşembe asi olana kadar aşıdan sonra gece sebepsiz ce ağlamalar başladı gündüzde sorum şu sabah bazen 6 7 gibi kalkıyor geri 9 gibi yatıyor 11 de uyanıyor öğlende 3 gibi uyutuyom yarim saat sonra kalkıyor acaba uykusunu mu alıyor bide sabah 6 7 de kalkmazsa 10 da kalkıyor 3 de uyudu mu 1 saat uyuyo