Eslem1 evet anlıyorum sizi, bebeklerin böyle bir dönemi oluyor. Çokça da can yakıcı sinirlerimiz meme uclarımızda bizim en hassas bölgemiz. Oyun haline getirmiş belli ki ama bu sebep bıraktırmaya bir neden değil. Sütünüz varken doya doya emsin. Gün içinde emzirmeyi siz teklif edin onu beklemeden, ısırırsa reddedin şefkatlice. Uf oldu gibi anlayacagı şekilde. Sevmesine izin verin, ona değil ama davranısına kızdıgınızı belirtin. Zamanla anlayacak. Dişlerimiz yemek yemek için var, yani o ısırdıgı zaman ısırabileceği bir nesne de olsun yanınızda bunu ısırabilirsin diye.