Oreolumagnolia rike-nile-aro kac aylik canm bide mama veya meme reddi veya icmesinde azalma varmi cunku bu saydiklarinin hepsi bizdede var harfiyen merak ettim
rike-nile-aro Oreolumagnolia 5 ay 22 günlüğüz canım meme reddi yaşıyoruz evet normalde 20 30 dkk emiyordu şimdi max 3 4 dkk emiyor. Sonrasında bırakıyor çığlık kıyamet
Pogaca_yanaklimm rike-nile-aro Bu şey değilmi yaa şuan biz 🙈🙈birerbir aynılarını yaşıyoruz şuan artık uykusuzluktan benim halim kalmadı sanırım üstüne birde 6.ay atağı denilen şey eklendi umarım biran önce geçip gider bebişlerimiz huzurlu günlerine geri dönerler🙏🙏
rike-nile-aro Pogaca_yanaklimm uykusuzluktan artık beynim uğuştu bebeğimde aynı durumda yavrum o da ağrıdan, ateşten, diş eti kaşıntısından uyuyamıyor. İnşaallah daha fazla yıpranmadan geçip gitsin nolur 🤲🏻
Oreolumagnolia rike-nile-aro benimki 5 bucuk aylik mama normalde cok icerdi artik 60 cc zor iciriyorum uyurken iciyo onuda sanirim bizde dis cikarma surecindeyiz peki canm bu belirtilerden ne kadar zaman sonra cikar dis
Pogaca_yanaklimm rike-nile-aro inşallah bebişler hasta olmasın yaa hem çok yoruluyolar huzursuz oluyolar hemde anne için zor oluyor elden birşeyde gelmiyor
PnpnEr54 Osanit diş topu kullanıyoruz,tamamen bitkisel ve diş çıkarma sürecinde dişe zarar veren bakterilerin üremesini engelliyor ☺️ Malum her şeyi ağzına götürdükleri bir dönem 😬
PnpnEr54 rike-nile-aro trendyolda mevcut satışı var ,ayrıntılı olarak prospektüsü paylaşmışlar 🙏🏻😌 yorum kısımlarında ise kullananlar yorumlamış ,değerlendirip kullanabilirsiniz ☺️
rike-nile-aro Oreolumagnolia ben de bilmiyorum ki bekliyorum çıkmasını nette okuduğum 7 gün diyor ama erken de çıkabilirmiş
Yusuf20 Oreolumagnolia aynı bizimkide öyle mama içmiyor kuru memeyi atıyor.emzirirken 5 dakika zor tutuyor.
Mrngz Leylaaa93 dılıyle ıtıyordu benımkıde kucuk oldugu ıcın kasık maması dedı doktorumuz tabı bı goturun bebegınızı ama ek gıda almasından kaynaklı degıldır dıs sıkımtısından yapıyordur muhtemelen
Mrngz rike-nile-aro yanı doktorunuza bı danısın ıcınız rahat etsın benım kızım 3 ay 20 gunluktu dus sıkıntısı basladıgında uzun sure cektık bu durumu ates ıcın calpol verıyordum cok az bem o kürü bende mutlaka deneyecegım en azından gece yatarken surerıö rahatlatır belkı oda
rike-nile-aro Mrngz ben dün yaptım bugün de dolaba koydum şimdilik huzursuzluğu yok olunca masaj uygulayarak sürücem
Yusuf20 rike-nile-aro bütün hepsi bizdede var 6 gün sonra 6 aylık olcak.elleri ağzında hep yumruk halinde.herşeyi ağzına getiriyor