Tubabltt benim kızımda 4 ay 11 günlük canım. Eller hep ağizda. Sürekli damağıni kaşımaya çalışıyor.. İşaret parmağımı yıkayip damaklarina masaj yapıyorum. Bir nevi rahatlıyor. Damaklari kasindigi için hep huysuz..Zaten kolik bir bebekti. Birde üstüne bu eklenince tam oldu. Sepetin içine katip ip bağladım. Bütün gün evin içinde gezdiriyorum onu. Yoksa imkan yok. Arkamdan ağlıyor 🤣🤣🤣