yigit57 alpin-annesi yeşil Arko tüp krem al. O eskiden kullanırdık hani. 2-3 TL bişey Popoyu su ile temizle sonra böyle bol bol bol kıvamlı kıvamlı sür sabahtan akşama, mis olacak bana dua edersin.
alpin-annesi Lina_ çok geçmiş olsun bizimki de geçti hematen krem iyi geldi sizin de aklınızda bulunsun. ☺️
alpin-annesi Pprreennssaanneessii ne yanlış anlaması siz yardımcı olmaya çalışıyorsunuz çok çok teşekkür ederim ☺️
alpin-annesi Fasulye12 penaten devamlı kullandığımız krem zaten hiç bi işe yaramadı bizde 😔 hematen çok iyi geldi
theAna alpin-annesi hangi bezi kullanıyorsunuz? İç lastikleri yapıyor sanırım oğlumda da yara yaptı sudocrem geçidi ama kızarıklık gitmiyor. Zeytinyağı kullanıyorum azalmaya başladı bezi değiştireceğim ben de.
Sutoprak alpin-annesi sudokrem ve hametan ı karıştırıp sürüyorum ben. Baya iyi geldi. Teyzemiz çocuk doktorumuz o söyledi.
dilara1 alpin-annesi çok iyi çok sevindim o zaman sizinki o kadar ilerlememiş biz ne yapsak olmamıştı. Bir daha hiç olmaz umarım 🙏