Oykmmkrkn sebamed losyon, bepantol aldım. Ve asla zeytinyağının yaptığı onarımı yapmıyorlar. Ben duştan sonra bütün vücuduna yüzü dahil sürüyorum. Fazla olduğunu düşündüğüm yerleri de mendille alıyorum. Öyle vıcık vıcık yağ içinde bırakmıyorum zaten vücudu emiyor yumuşacık oluyor. Ben çok memnunum. 3 aydır kullanıyorum çok şükür hiçbir problem yaşamıyorum. Günlük kullanımda da örneğin altını 2 kere yıkadıysam, her yıkamadan sonra ince bir katman olarak sürüyorum. Günde de 2-3 kere poposuna ve bacak aralarına sürüyorum yani