Fyzaeyll İnek sütü 1 yaşından sonra çokta gerekli değilmiş. Banada herkes içirmemi söyledi. Sevmedi bi türlü ballı pekmezli kakaolu denedim hatta içmedi. Doktora sordum. Peynir yoğurt yiyorsa hele kefir içiyorsa hiç gerek yok süte dedi. Bende mamasına katıyorum veya sütlaç yapıyorum.