Merhaba hanimlar ben yeni anne oldum daha 1 haftalık 16 aralık carsamba günü bal oglum doğdu cumartesi kontorulu vardı doktor atesi var kuveze almamiz lazim dedi ve benim dunyam başıma yıkıldı bide bilmiyorum bunu yazreken bile ağlıyorum suan😔 icimi dokmek istiyorum duygularım karmakarışık çocuğumu ölesiye seviyorum ama bilmiyorum sanki benim değilmiş gibi hissediyorum aman konudan saptım kusura bakmayin neyse bugun cıktı yavrumm bi haftada o kadar degismiski anlatamam yanaklari tombulcuk olmuş aşkımın😍 sütüm var fazlasıyla maşallah ama göğus ucum yok bbebeginde ememiyo kuvezdede kaldigindan bibeorana alismis heralde hic cabalamıyo mememi kavrayamiyo buda benim zoruma gidiyo onu çok özledim zaten mememide kavrayaminca cok canım sıkılıuo iyice salaklastim anlayacaginiz burayada ilk defa biseyler yaziyorum sacmaliuo olabilirim kusura bakmayin yani benim sorum ne yapmaliyimda gögsumu tekrar alistirabilirim eyer bibornlada vermesem ac kalır sarilik olur yani ne yapmalıyım tecrubeli anneler basina gelmis olanlar varsa tavisyeleriniz bekliuorum ☺