Marjinal_Anne2 kendi başına oturuyor bütün evi sürünerek geziyor istediği oyuncağı çok rahat kavrıyor, çatal tutabiliyor, baba dede mama meme neden hadi gel ve anne diyor çak,alkış,bay bay,gel merhaba yapıyor,ben ona al ver tut at dediğimde komutlarıma yanıt veriyor, kendinden büyük şeyleri çekebiliyor,büyük parçaları kendi yiyebiliyor, iki dişi çıktı ve ek gıdada iyi kötü devam ediyoruz çok şükür 🙏🏻 Şuan 8 ay 27 günlük ama 7.5 aylıktan beri bu hareketleri yapıyoruz