Açıkçası sidafer derim biz doktor önerisiyle kullandık ve çok faydasını gördük ama bebeğiniz 7 aylık olduktan sonra kesinlikle her sabah 1 tatlı kaşığı keçiboynuzu özü icirirseniz kan ilaclarina gerek kalmayacaktır kızımın kanı bi tık fazla bile olmuştu bu şekilde🤭