Kubraa55- Bebeğim 3 gün önce doğdu ama solunum sıkıntısı sebebiyle küvezde antibiyotik tedavisine başlandı. Ne zaman çıkacağı daha belli değil 😞
Onbeskasim Kubraa55- benimde ayniydi canım. 10 günlük antibiyotiğe başlandı 10 gun sonra aldım bebeğimi bende. 3 4 günü zaten seni çağırıp emzirmeye alıyorlar.
ArasAybarsMoM Kubraa55- bnm oglum 15 gune yakin kaldi entube edildi cunku nefes alamiyodu antibiyotik tedavisi uyguladi cok sukur suan 5 bucuk aylik icini ferah tut 🍀
EzgiFatihKerem ArasAybarsMoM merhaba çok zaman geçmiş ama kaç gün entübe kaldı acaba bebeğiniz benim bebeğim de yoğun bakım da 9. Günü dün burun solunumuna geçti ama çok korkuyorum
ArasAybarsMoM EzgiFatihKerem 6 gun entube kaldi sonra burundan solunuma gecti canim dha sonrada taburcu olduk zaten içini ferah tut ♥️
Tugceersen21 EzgiFatihKerem benim bebeğimde 6 gün kaldı solunum sıkıntısından antibiyotik başlandı içinizi ferah tutun hiç biseycik olmaz Allah’ın izniyle şimdi 5 aylık olcaz bıcır bıcır
EzgiFatihKerem ArasAybarsMoM burun solunumundan küvez içine geçişte zorlanıyor hızlı nefes alıyor daha küveze geçemedik süreç biraz uzuyor inşallah en kısa sürede geçer 🙏
EzgiFatihKerem Tugceersen21 maşallah size çok sevindim bebeğinize kavuşmanıza bizim 12 gün oldu ama hala burnundan destek alıyor süre uzadıkça daha da üzülüyorum neden bu kadar uzadı anlamıyorum