Eymeninannesiiiii Kızlar 5 bitti 6 ya girdik doktor bu ay az kilo almış dedi ama ek Gıdaya bir dahaki ay başlarız dedi bende başlamak istiyorum hem kilo alımı az hemde zaten 3 gün kuralı bir sakıncası olur mu ya acaba sanmıyorum ben ama 🤔
Janss Eymeninannesiiiii Doktorunuzun bir bildiği vardır muhakkak . Önce gelişimi toparlansın diye düşünmüş olabilir .