Belkis355 malesef ne yaparsan yap birazcık rahatlatıyor sonra devam aynı şekişfr 🥺🥺benim bebeğim ilk günden beri gazlı bi bebek şuam 3 aylığız eskiye göre daha normal ama 2 gündür tekrardan başladı 🥺umarım biran önce geçer ve bizlerede allah sabır versin bebeğim kolik çok ağlıyor hep kucağımda 🥺Ben rezene ve kimyon veriyorum onlarda biraz rahatlatıyor zinco kullanıyorum şuan ayrıca. Dediğim gibi hiç bişeu kesin çözüm değil 🥴🥴ağlama krizleriniz var mı başladı mı