Anneler merhaba.
Kızıma doğduğu zaman 4 5 tane emzik aldım tutmadı dedim önemi yok tutmasın bu zamana kadar zorluğunu çekmedim zorlamazdın da emsin diye
Ama bu 4 5 gündür çok huzursuz zor mana yiyor çok sevdiği çorbayı bile yarım içiyor
Bugün de huysuz sanırım diş sorunu var kaşık mamasını yedi ayağımda uyutmak istedim uyumadı çok ta uykusu vardı biberondan su verdim bir süre içti azından çektikten sonra ağlamaya başladı geri verince sustu dedim Bi emzik deniyim damaklı değil diğer yuvarlak olan emziği verdim hemen tuttu sonra salladım ayağımda uyudu sürekli uykusunda baktım azında emiyor du Bi ara düşürmüş geri verdim aldı hemen
Gece çok uyanıyor 4 5 gündür tok olduğu halde mama istiyor biraz içip uyuyor
Sizce azına hep versem mi alırsa yoksa kessem mi sonra bırakması felan nasıl olur