Ladyybirrd sorununuzun ne olduğunu buluyor.
Süt üretimi hormonal bir durum. Hormonlarınızla alakalı bir problem varsa ne yaparsanız yapın artmaz. Ben Doğumdan beri (oğlum 10 aylık oldu) solgarın bira mayasını kullanıyordum, yeni bıraktım sayılır. Hormonları tetikleyerek süt üretimi yaptırıyor.
6 hafta meme reddi yaşadık, sorununuz alerjiymiş. Bebeğimde alerji olduğu için emmek istemiyormuş.