Annebaalll zamanla, bebek kilo aldıkça güçleniyor kollar 😂 şuan 11 kilo taşıyorum yanında da poşet, çanta falan ekstrası var. İlk zamanlar benim de kollarım kopuyordu 3 kilo bebekle. 😂 o daha kendini anne karnında sanıyor bol bol kucak isteyecek tabii ki. İndirmeyin kucağınızdan. Sizin kokunuzu ister, güven ister. Ne kadar kucaklarsanız o kadar kendine güvenen bir çocuk olur. Kucağa alışır diye düşünmeyin öyle diyenleri de dinlemeyin. 🤗